środa, 9 września 2009

Wspomnienia z wakacji- Po drugiej stronie fiordu cz2






U nas zaczęły się przymrozki. Dlatego dla rozgrzewki wysyłam kilka fotek z lata. Będę to robić tak trochę chronologicznie, więc fotki z przedwczorajszego wyjazdu zamieszczę pewnie w grudniu :).

Czas leci okropnie szybko i już za kilka dni będą nas opuszczać ludzie z turnusu 3. Kolejne imprezy pożegnalne się odbędą. Zostaniemy potem sami... ( no prawie sami bo jeszcze jakieś dodatkowe 6 osób będzie z nami do końca września).

Pozdrawiam wszystkich czytających bardzo gorącą. Dostaję inf m. in. na GG , że jednak ktoś czasem tu zagląda. Fajnie :). Napiszcie mi co u was słychać i jak wam minęły wakacje! Ja liczę na to, że niedługo będę mogła więcej popisać. Letnicy pojadą i po pierwsze będzie więcej czasu a po drugie lepsze połączenie!

Ostatnio mam trochę pracy w labie. Mam trochę inny typ danych do analizy i muszę się w tym odnaleźć. Od siedzenia przed kompem mam już ciągle fale przed oczami :). Jedna wielka faza :)

1 komentarz: